Wednesday, February 23, 2011

လမ္းခြဲထားတယ္

ပိုင္ဆိုင္ျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အႏိုင္ယူျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

တည္တန္႔စြာေနျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အရက္မေကာင္းေၾကာင္းေရးတဲ့စာအုပ္ေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ေငြစကားေျပာတဲ့ပါးစပ္ေပါက္ေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အျမင့္ဆိုတဲ့စကားလံုးနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

Valentine day နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ႏွစ္ေယာက္ဆိုတာနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ရာသက္ပန္အျဖစ္ Hip Hop သီခ်င္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အမုန္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

႐ႈပ္ေထြးျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

မက္ေမာျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

Cupid ဆိုတဲ့ေကာင္နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ေဘာင္ေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ေ႐ႊေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ႏိုင္ငံေရးနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ကိုးရီးယားဇာတ္ကားေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အေလာင္းအစားေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အဆင့္အတန္းဆိုတာေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

အျဖဴအမည္းခြဲျခားျခင္းနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ဘာသာေရးခြဲျခားျခင္းနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ပတ္၀န္းက်င္ကစကားသံေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ခ်ိဳၿမိန္ျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ေျခေလးေခ်ာင္းသားနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ေအာင္ပြဲေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

က်ားကြက္ေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

မညီမွ်ျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

Goal ဆိုတဲ့ဇာတ္သိမ္းနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ၿပီးျပည့္စံုျခင္းနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

ေနာက္ဆံုး
.................နဲ႔
ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲထားတယ္။

No comments:

Post a Comment